• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Tuesday, September 28, 2010

SK ; 6, 7 & 8

Posted by theapprentices on 2:54 AM No comments

bismillahirrahmanirrahim

alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah..

Ramadhan telah pun berlalu, Aidilfitri disambut gembira. Mungkinkah diterima lagi menjadi tetamu Ramadhan? Telahkah diterima segala amalan yang dilakukan? Moga Allah melimpahkan kurniaNYA, memanjangkan dan memberkati umur kita hingga bertamu lagi dengan Ramadhan mendatang. InsyaAllah, amin ya Rab.

Da beraya enam sahabat2 sekalian? :) Alhamdulillah, tahniah bagi yang sudah, dan bagi yang belum, tape2 masih berpeluang merasa raya enam insyaAllah.

"Barangsiapa yang berpuasa Ramadhan kemudian diikuti dengan puasa enam hari dalam bulan Syawal, maka seolah-olah dia berpuasa sepanjang tahun seluruhnya".- Riwayat Muslim, Daud, Tirmizi dan Ibnu Majah

Minta maaf sangat2 sahabat2... Rse macam agak lme entry Sk ni bercuti raya.. InsyaAllah, moga cuti pun cuti bermanfaat :)



"06 ASAS KEDATANGAN DAJAL; PERTEMPURAN TENAGA MANUSIA"

'MINDA'           'TUBUH'           'JIWA'

Semuanya berkaitan TENAGA..
Apakah maksudnya??

ATOM, ELEKTRON, PROTON merupakah sumber paling asas yang ada dalam diri kita juga alam sekitar. Ini bermaksud kita dan alam sekitar adalah saling berkait; kita mampu mempengaruhi alam sekitar dan begitu juga sebaliknya dengan bentuk tenaga yang dihasilkan.

Mengapa oktagon dan kubah?? Bukan hanya masjid yang dibina berasaskan struktur ini,ataupun tempat2 ibadat yan lain, tetapi binaan para elit dan binaan kerajaan sekular juga berasaskan oktagon, kubah dan piramid. Mengapa begitu?

Bagaimana pula dengan STARGATE? Stargate adalah lokasi bumi yang disebut 'Vortex Point' iaitu titik pusar yang dipercayai mampu menghasilkan sejumplah tenaga yang besar. Persoalannya, tenaga jenis apa yang dihasilkan dan bertujuan utk apa?

Politik yang dibiayai oleh Freemason akan mendukung ideologic Masonic (sekular).

"Sekularisme adalah konsep bahawa kerajaan atau entiti lain harus wujud secara terasing dari agama dan/atau kepercayaan agama. Dalam satu segi, sekularisme dapat memberikan hak untuk menjadi bebas dari peraturan dan ajaran agama, dan kebebasan dari pengenaan agama kerajaan terhadap rakyat dalam sebuah negara yang berkecuali pada hal ehwal agama. Dari segi lain, ia merujukkan pada pandangan bahawa aktiviti manusia dan keputusan, khususnya yang berpolitik, harus berasaskan pada bukti dan fakta yang tidak berat sebelah dengan pengaruh keagamaan."

Dengan terjajahnya pemikiran masyarakat, ahli politik dan tentera Perancis, Freemason dapat bertindak dan memulakan langlah. Amerika pula menjadi target seterusnya dalam usaha melahirkan negara Freemason pertama Dan... NEW WORLD ORDER pun dilahirkan...




"07 ASAS KEDATANGAN DAJAL; FIRAUN MASA KINI"

Sejarah Piramid satu teka teki yang besar?

Lambang yang sama, pakaian yang sama, simbol yang sama, monarki yang sama.. kita diperintah Firaun masa kini?

Apa yang berlaku di Dubai, berlaku jugakah di Malaysia??




"08 BUKTI KEDATANGAN DAJAL; BUKTI GEMPAR TENTANG DAJAL"

Firaun masa kini telah menyebar piramid serta empayarnya ke serata dunia??

Apa yang mereka sembah?

Wallahua'lam

0 comments:

Post a Comment

 
  • Blogroll

  • Consectetuer

  • Popular

  • Comments