• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Monday, September 6, 2010

SK - 3,4,5 :)

Posted by theapprentices on 11:07 AM No comments

bismillahirrahmanirrahim

alhamdulillah ~ alhamdulillah ~ alhamdulillah ~

 "Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih". Surat Ibrahim: 7

“Sekiranya kamu hendak menghitung nikmat-nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan mampu” Surah Ibrahim: 34.

___________________________________________


"ap la entry SK nih, mula 1 video je, pastu 2, pastu 3 sekaligus dia kasi~"

minta maafla ye sahabat2 sekalian, enrty ini terpaksa memecutkan dirinya sebagaimana kalian sedang memecutkan amal masing2. Date line da dekat, takut nanti tak sempat habiskan kesemua 50 video. insyaAllah, tak berat. Allah kan bersama :)



03- ASAS KEDATANGAN DAJAL; KAWALAN MINDA

'Mind Control'

Mind control (also known as brainwashing, coercive persuasion, thought control, or thought reform) refers to a process in which a group or individual "systematically uses unethically manipulative methods to persuade others to conform to the wishes of the manipulator(s), often to the detriment of the person being manipulated". The term has been applied to any tactic, psychological or otherwise, which can be seen as subverting an individual's sense of control over their own thinking, behavior, emotions or decision making.

Sejarah membuktikan bahawa kawalan dan manipulasi pandangan politik menjadi puak utama puak Freemason untuk mengawal negara-negara. Setelah mereka dapat mengawal dan menjajah ketua2 negara, undang2 dan struktur politik akan diubah mengikut kepentingan agenda mereka. Namun, mengikat tubuh tidak bermakna mengikat minda.

Puak Freemason mengetahui bahawa rancangan mereka menuju pemerintahan global sangat bergantung pada penyerapan pemikiran masyarakat ke dalam agenda mereka, sekaligus melenyapkan musuh yang cuba memerangi mereka.

Ancaman paling besar bagi mereka melebihi ancaman tentera dan undang2 ialah ancaman dari minda yang BEBAS. Bagi menghapuskan ancaman ini dan mencapai objektif mereka, Freemason telah menjalankan perancangan yang paling licik; Kawalan menyeluruh atas semua aspek kehidupan manusia. TERMASUK ANDA!

Dan senjata yang mereka gunakan ada di rumah anda, menghiburkan anda dan sekeluarga. Beransur-ansur menjajah anda tanpa disedari...




04- ASAS KEDATANGAN DAJAL; KAWALAN MINDA

Masyarakat kini lebih banyak menghabiskan masa dengan

          "televisyen"                   "wayang gambar"
                        "permainan komputer"
       "internet"         "fiksyen"                                    "muzik"

yang menjadi sebahagian dari hidup mereka.

Apa salahnya? ap bahayanya??

Ini memberi ruang yang luas untuk informasi yang anda ikuti baik secara sedar atau tidak sedar masuk ke dalam minda anda. Informasi kepada masyarakat bermula daripada

1. Idealisme
2. Moral
3. Perbezaan antara yang benar dan salah
4. Sosial masyarakat dan
5. Ekonomi

sudah diatur di hadapan anda setiap hari.

Media memainkan peranan yang penting dalam menentukan dasar kepada cara seseorang melihat dunia ini dan segala yang wujud. Jadi kelompok yang mengawal informasi yang disalurkan pada media ini akan mempunyai kekuatan secara praktikal untuk menjajah seluruh populasi dunia melalui cara pemikiran mereka. Inilah kenyataan yang dieksploitasi puak Freemasonry.

Ramai yang gagal mengenalpasti mesej tersembunyi dan menjajah yang disebarkan melalui muzik, iklan, filem, kartun dan rancangan-rancangan tv yang lain beransur-ansur dan pastinya selebriti-selebriti turut menyebarkan mesej-mesej ini sama ada mereka sedar atau tidak terlibat dalam manipulasi ini yang mana mereka sendiri menjadi idola untuk diikuti oleh pengikut-pengikut mereka.

Puak Freemason menggunakan industri hiburan khususnya untuk memujuk masyarakat mengikut cara mereka berfikir baik secara TERBUKA mahupun TERSEMBUNYI. Cara yang pelbagai namun mempunyai tujuan yang sama.

Apakah TUJUANNYA?
Untuk menyerap KEPERCAYAAN, IDEOLOGI dan OBJEKTIF mereka ke dalam diri anda secara halus sehingga anda berfikir bahawa mereka sebahagian daripada anda.

Siapa yang memiliki dan menjalankan media di dunia ini??

'ZIONIS'
'LUCIFERIAN (Penyembahan Iblis)'
'YAHUDI'
kebetulankah hanya kelompok ini sahaja yang mengusai semua media?

PERANG PSIKOLOGI? Perang psikologi berasal dari Nazi, Jerman, dan dalam Nazi ada ideologi yang dipanggil 'Weltanschauungskreig' yang bermaksud 'perang pada pandangan dunia'. Idea ini pada pandangan mereka ialah memaksa dunia menyebelahi pandangan Nazi. Amerika mengambil idea ini dan membuat versi Amerika dan memanggilnya Perang Psikologi.

Bagaimana mahu mengawal media yang sedang mengawal kita??




05- ASAS KEDATANGAN DAJAL; SENIBINA DAN TENAGA

Penyaluran tenaga?
Sebenarnya beberapa monumen atau bangunan telah direka khas untuk menyalurkan tenaga tetapi penyaluran tenaga itu tidak akan berlaku selagi tiada aktiviti manusia didalam bangunan itu. Jenis aktiviti atau ritual yang dijalankan didalam bangunan berkenaan mempengaruhi jenis tenaga yang akan disalurkan.

Prinsip tenaga dan bangunan ini boleh digunakan untuk tujuan baik..mahupun jahat.

Di dubai yang terkenal dengan bangunan-bangunan yang unik dan mencakar langit telah menjadi satu tanda tanya kerana ada sesuatu yang tidak kena disana.burj of dubai merupakan bangunan tertinggi didunia dan ia boleh dilihat dari seluruh dubai. Mengapa ia diselubungi kabus?

Apa itu 'Ley Lines'?

'Ley lines are alleged alignments of a number of places of geographical interest, such as ancient monuments and megaliths that are thought by certain adherents to dowsing and New Age beliefs to have spiritual power. Their existence was suggested in 1921 by the amateur archaeologist Alfred Watkins, in his book The Old Straight Track. The believers in ley lines think that the lines and their intersection points resonate a special psychic or mystical energy. Ascribing such characteristics to ley lines has led to the term being classified as pseudoscience.'

Semua bukti ditinggalkan oleh golongan Lucifer(pemuja syaitan) merintis jalan untuk dajal.


wallahua'lam (nantikan episod seterusnya)

0 comments:

Post a Comment

 
  • Blogroll

  • Consectetuer

  • Popular

  • Comments