• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Sunday, February 13, 2011

SK 12 dan 13

Posted by theapprentices on 5:11 PM No comments

bismillahirrahmanirrahim

Menjejaki keadaan dunia dan seisinya yang sebenar, kerana sudah terlalu lama.. terlalu lama.. dibiarkan diri hidup dalam penipuan. Membuat tidak endah sedangkan perlu untuk tahu. Menyangka bahawa bukan dirilah yang dipertanggungjawabkan untuk tahu. Sedang kebenaran terpampang untuk dihiraukan jiwa yang sungguh mahukan kebenaran.

Hayati apa yang mahu disampaikan The Arrival/ Satu Kedatangan. Cari jawapan yang datang menerjah ke minda. Kalau tak jumpa kita boleh sama-sama cari. Two minds usually works better than one...


'10 ASAS KEDATANGAN DAJAL;
SINARILAH KEGELAPAN'

Mata satu = berhala matahari 'Ra' (sunray) yang disembah puak Freemason.
Madonna pun terlibat? Mengamalkan sihir kabalah yang menyerupai elemen penyembahan berhala Hindu . Ini mitos yang digunapakai menerusi pelbagai tamadun sudah. Madonna bukan hanya sekadar terlibat tetapi telah menjadi peneraju artis Illuminati (sekutu Freemason).

Tetapi ini tidak bermaksud semua artis dibawah industri yang sama juga berkongsi agenda. Mereka juga ditipu sebenarnya. Mereka diperalatkan oleh puak Illuminati untuk menyampaikan lagu dan lirik yang bukan ditulis oleh mereka sendiri. Walaubagaimanapun, mereka ditipu atau tidak, hakikatnya kita yang mendengar tetap tertipu dan menjajah minda kita berkenaan gaya masa kini. Dendangan muzik membangkitkan syaitan..


Maka artis-artis yang tak mahu mendengar kata, mereka hancurkan dengan pelbagai cara. Micheal Jackson dituduh meliwat kanak-kanak dan akhirnya terbunuh setelah memeluk Islam.

"Orang-orang yang ingin memburukkan keadaan dunia ini tidak pernah berhenti walau sehari. Bagaimana sdaya boleh berehat?" -Bob Marley

Puak Illuminati dan Freemason yang menguasai dunia muzik kini tidak mahu lagu-lagu yang menaikkan semangat mendominasi industri dan menyentuh keperluan masyarakat. Sebaliknya mereka hanya mahu artis menyampaikan dakyah mereka dan mempengaruhi minda masyarakat dan mereka hanya mahu kita tertipu dan terus tertipu..



'13 ASAS KEDATANGAN DAJAL; GADIS BERBAJU MERAH'

Mahukan bukti? Menerusi video ini disaksikan buktinya..

"Freemason hampir kesemuanya berpandukan pada kabalah (sihir Yahudi)" -Albert Pike. Dan kenyataan ini telah diperakui oleh pihak Yahudi sendiri.

Madonna pula telah terjerumus kerana mahukan keajaiban, berada di atas kerana menyembah Iblis. Ciuman yang dipertontonkan merupakan ritual Kabalah yang berasaskan Tantra (seksual).

Britney, Christina dan ramai lagi!

Ada apa  pada baju merah?

'Lady in Red'; sentiasa berpakaian merah dan berambut merah menyala yang disangka melambangkan gaya hidup yang menarik hanyalah tipudaya semata. Dia hanyalah fantasi untuk lari dari kenyataan dunia, lari dari tanggungjawab dari kebenaran. Menjadi umpan Iblis dan melambangkan nafsu untuk seks, duit dan kemasyhuran. Kehidupan dunia yang dipilih bukan kebahagiaan akhirat dan akhirnya dikuasai Iblis.

Benar, hidup penuh dugaan.. dan bukannya mudah.

bersambung insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment

 
  • Blogroll

  • Consectetuer

  • Popular

  • Comments